- Sklep
- Masz pytanie?
Masz pytanie?
Zadaj pytanie o przedmiot
Pytania i odpowiedzi
- Czy przesłanie potwierdzenia przelewu przyśpieszy proces dostawy?
Nie, realizacja zamówienia nastąpi dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. - Czy kwiaty są dostarczane do każdego miejsca w kraju?
Kwiaty oraz upominki dostarczamy do każdego miejsca na terenie całego kraju bez dodatkowych kosztów. - Co się dzieje jak odbiorcy nie ma w domu?
W przypadku braku odbiorcy kwiatów w wyznaczonym terminie kurier próbuje skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą, poinformować o nieudanej próbie doręczenia i spróbować dokończyć dostawę. Jeżeli dostawa nie może zostać zakończona to kwiaty wracają do kwiaciarni. W tym momencie kontaktujemy się z osobą zlecającą dostawę i mamy dwie możliwości: 1. Po opłaceniu kolejnych kosztów dostawy(25,00zł) możemy wykonać ponowną dostawę, ale ze względu na specyfikę trwałości produktu nie później niż w przeciągu 2 dni licząc od pierwszej dostawy. 2. Odbiorca może w przeciągu 2 dni licząc od pierwszej próby doręczenia osobiście odebrać kwiaty w lokalnej kwiaciarni. - Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy zawiera się w cenie bukietu. - Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?
Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa, ale dzięki niej można korzystać z wielu udogodnień i zdobywać rabaty. - Czy odbiorca wie od kogo są kwiaty?
Jest to zależne od Nadawcy. Odbiorca nie poznaje żadnych danych nadawcy. Wyłącznie w treści bilecika Nadawca może poinformować Odbiorcę od kogo są kwiaty. - Jak najszybciej zamówić kwiaty online?
Przez naszą stronę z wyborem szybkiej płatności elektronicznej lub karty kredytowej. - Czy do wieńców można dołączyć szarfę z własnym tekstem?
Tak, trzeba ją zaznaczyć w szczegółach produktu. Tekst jaki ma widnieć na szarfie trzeba podać w uwagach. Najlepiej jak jest zwięzły, maksymalnie 8 słów. - Czy mogę dokonać zakupu przez telefon?
Tak, jest to możliwe, ale dopiero zaksięgowanie płatności na naszym koncie bankowym uruchomi proces realizacji zamówienia. - Do której godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało dostarczone tego samego dnia?
Od poniedziałku do soboty do godziny 10:00. Przy dostawie na niedzielę zamówienie trzeba złożyć i opłacić najpóźniej w sobotę do godziny 10:00. - Czy składać zamówienie można przez całą dobę?
Zamówienia można składać całą dobę, 7 dni w tygodniu. Biuro informacyjne natomiast czynne jest od pon. do pt. w godzinach 9-19, oraz w sob. w godz. 9-16.