Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk

Masz pytanie?

Zadaj pytanie o przedmiot

Pytania i odpowiedzi

  1. Czy przesłanie potwierdzenia przelewu przyśpieszy proces dostawy?
    Nie, realizacja zamówienia nastąpi dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
  2. Czy kwiaty są dostarczane do każdego miejsca w kraju?
    Kwiaty oraz upominki dostarczamy do każdego miejsca na terenie całego kraju bez dodatkowych kosztów.
  3. Co się dzieje jak odbiorcy nie ma w domu?
    W przypadku braku odbiorcy kwiatów w wyznaczonym terminie kurier próbuje skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą, poinformować o nieudanej próbie doręczenia i spróbować dokończyć dostawę. Jeżeli dostawa nie może zostać zakończona to kwiaty wracają do kwiaciarni. W tym momencie kontaktujemy się z osobą zlecającą dostawę i mamy dwie możliwości: 1. Po opłaceniu kolejnych kosztów dostawy(25,00zł) możemy wykonać ponowną dostawę, ale ze względu na specyfikę trwałości produktu nie później niż w przeciągu 2 dni licząc od pierwszej dostawy. 2. Odbiorca może w przeciągu 2 dni licząc od pierwszej próby doręczenia osobiście odebrać kwiaty w lokalnej kwiaciarni.
  4. Jakie są koszty dostawy?
    Koszt dostawy zawiera się w cenie bukietu.
  5. Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?
    Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa, ale dzięki niej można korzystać z wielu udogodnień i zdobywać rabaty.
  6. Czy odbiorca wie od kogo są kwiaty?
    Jest to zależne od Nadawcy. Odbiorca nie poznaje żadnych danych nadawcy. Wyłącznie w treści bilecika Nadawca może poinformować Odbiorcę od kogo są kwiaty.
  7. Jak najszybciej zamówić kwiaty online?
    Przez naszą stronę z wyborem szybkiej płatności elektronicznej lub karty kredytowej.
  8. Czy do wieńców można dołączyć szarfę z własnym tekstem?
    Tak, trzeba ją zaznaczyć w szczegółach produktu. Tekst jaki ma widnieć na szarfie trzeba podać w uwagach. Najlepiej jak jest zwięzły, maksymalnie 8 słów.
  9. Czy mogę dokonać zakupu przez telefon?
    Tak, jest to możliwe, ale dopiero zaksięgowanie płatności na naszym koncie bankowym uruchomi proces realizacji zamówienia.
  10. Do której godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało dostarczone tego samego dnia?
    Od poniedziałku do soboty do godziny 10:00. Przy dostawie na niedzielę zamówienie trzeba złożyć i opłacić najpóźniej w sobotę do godziny 10:00.
  11. Czy składać zamówienie można przez całą dobę?
    Zamówienia można składać całą dobę, 7 dni w tygodniu. Biuro informacyjne natomiast czynne jest od pon. do pt. w godzinach 9-19, oraz w sob. w godz. 9-16.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl